Direct contact met een medewerker?

Voor onze totaalklanten

Voordelen totaalklant

  • Ontvangst van ons 3-maandelijks magazine INZICHT. Zo blijft u op de hoogte van wat er reilt en zeilt in onze wereld van verzekeringen en beleggingen.
  • Bijstand bij expertises in het kader van de woonverzekering.
  • Bezoek bij u thuis voor bespreking van uw persoonlijk dossier, zo u dit wenst.
  • Check-up van uw comfort-package op regelmatige basis ( 2 of 3-jaarlijks ). Agenda hiervoor wordt door ons kantoor bijgehouden.
  • 24/24 uur telefonische bijstand op het gekende nummer van ons kantoor: 059/27 87 90
  • Toegang tot een gespecialiseerd advies van een netwerk van experten in hun vak. Contacten worden via ons kantoor voor u gemaakt.
  • Persoonlijke behandeling van uw schadedossiers, controle en agendering zodat niets aan het toeval wordt overgelaten.
  • Steeds de mogelijkheid om met alle medewerkers binnen ons kantoor een afspraak te maken om uw dossier in alle privacy te bespreken.
  • Belastingsservice voor particulieren – wij geven u bijstand bij het invullen van uw aangifte tegen een minimale vergoeding.