Direct contact met een medewerker?

Particulier - Gezin of alleenstaande

Als verzekeringsmakelaar is het onze taak om u kwaliteitsvol in te lichten over de mogelijkheden die de verzekeringsmarkt u op datum van vandaag kan bieden.

We proberen u een zo COMFORTABEL mogelijk gevoel te bezorgen, want, Goed verzekerd is goed beschermd – u kan tegen een stootje.

We bieden u een COMFORT-package aan waarin de verschillende verzekeringsaspecten aan bod komen, met nuances volgens uw eigen familie-of gezinssituatie.

We zoeken voor u kwalitatieve contracten bij een stabiele en solide verzekeraar – waar de kortingen kunnen toegepast worden, zullen we dat ook voor u doen.

Uw verzekeringen worden gecentraliseerd, dat wil zeggen:
EEN AANSPREEKPUNT.
Dit is zeer belangrijk want op die manier kan één ieder van het gezin met een simpel telefoontje of mailtje het gepaste contact bereiken. Onze medewerkers helpen u dan verder op weg.

U bent bij ons totaalklant? Wat kan u dan van ons extra verwachten?

  • Zo u dit wenst, komen we bij u aan huis voor de afhandeling van uw verzekeringszaken.
  • Het is wenselijk om 2-jaarlijks samen aan tafel te zitten om de situatie te evalueren – we spreken daarin af dat u hiervoor op tijd door ons gecontacteerd wordt.
  • U ontvangt onze 3-maandelijkse nieuwsbrief 'INZICHT'
  • U hebt voorrang tot ons netwerk van experten die u van bijkomend gespecialiseerd advies kunnen voorzien.
  • Bij schade in het kader van de woonverzekering, wordt u steeds door ons bijgestaan op de expertise. U staat er immers niet alleen voor.
  • Uw polissen worden vergeleken met wat er leeft op de markt. Offertes worden bij verschillende maatschappijen opgevraagd.
  • U hebt de mogelijkheid uw COMFORT-Package maandelijks te betalen, zonder extra kosten, met de volledige vrijheid van keuze verzekeringsmaatschappij.